jump to navigation

TV-työstä 21 syyskuun, 2007

Posted by Asko Tynjälä in Pastorilta.
trackback

Olen alkamassa TV-työn TV 7 kanavalla. Miten ihmeessä tähän on tultu? TV-ohjelmien teko ei tosin ole minulle vierasta. Tein ohjelmia ollessani siirtolaisseurakunnan pastorina Kanadassa kuusi vuotta. Tämä Suomessa tapahtuva työ olikin eri asia.

Jotkut kehoittivat minua vuosi sitten harkitsemaan tätä. En ollut innostunut. Viime keväänä vierailin Vääksyn Vapaaseurakunnassa. Kokouksen lopussa minulle tuntematon veli sanoi profeetallisessa Hengessä: ” Sinä tulet tekemään työtä myös television välityksellä.” Ihmettelin, mutta laitoin sen sanan mielessäni ”ö-mappiin.”

Juhannusaattona alkoi tapahtua. Olin matkalla poikennut erääseen kotiin ja yhtä äkkiä Pyhä Henki sanoi minun sydämelleni suoraan tästä työstä ollessamme kahvipöydässä. Minua alkoi itkettämään Herran rakkauden väkevä läsnäolo. En kertonut ystävilleni, mitä Jumala oli minulle puhunut, vaikka hekin kokivat voimakkaasti tuon hetken. Lomien jälkeen kaikki alkoi mennä vauhdilla eteenpäin. Nyt ollaan tässä ja ihmetellään!

Jeesus on ihmeellinen!

Kommentit»

1. eija - 21 syyskuun, 2007

Niin se menee. Koskaan ei voi tietää mistä itsensä löytää. Se on nähty täälläkin – merkillisiä asioita tapahtuu…

”Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä!” (Room. 11:33)

ja

”Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.” (Jes. 55:9)

ja

”Herralta tulevat miehen askeleet; mitäpä ymmärtäisi tiestänsä ihminen itse?” (Sananl. 20:24)

***

Koskas pastori löytää itsensä meidän kahvipöydästä???


Jätä kommentti